Kesaksian User

BEBERAPA KESAKSIAN PEMBALUT SUSEN dan LAINNYA

SUSEN pembalut mendapatkan medali Emas Geneva



Adalah salah satu pembalut yang mendapat penghargaan emas Jenewa. karena memiliki 2 lapisan yang mengurai dari darah menjadi Jely.
Pada saat ini wanita lebih banyak mengeluarkan anggaran biaya hanya untuk menjaga agar muka agar kelihatan nampak cantik,
namun jarang diperhatikan bagian mahkotanya sendiri.
Darah haid mengandung protein yang menjadi makanan untuk bakteri, SUSEN dibuat dengan bio technology dan mengandung enzim
yang memecahkan blok protein dalam darah sehingga menghalangi pembiakan bakteri (memutus rantai makanan bakteri).

Dalam selang waktu yang belum lama, sejak masuk ke pasar Indonesia, produk SUSEN telah banyak membantu mengatasi berbagai persoalan wanita.! seperti : keputihan, senggugut, haid yang tidak teratur, kanker leher rahim, kista, myom, bahkan kanker payudara.

Beberapa kesaksian mereka para pemakai bahkan ada yang sangat dramatis sulit dipercaya... Seorang pengidap kista hanya memakai pantiliner beberapa hari, ternyata bisa keluar tanpa harus operasi.! Seorang pengidap kanker payudara juga bisa terbantu.

Karena itu kami ingin rekam semua kesaksian mereka, juga kesaksian-kesaksian teman-teman lain para distributor Susen di seluruh indonesia dan di negara manapun, semuanya itu tidak lain kecuali menambah keyakinan kami bahwa pastilah produk ini tidak main-main. INCREDIBLY AMAZING

Itu semua tentu atas tuhan pengusaha alam semesta
Simaklah sebagian penuturan mereka yang telah mendaptkan manfaat dari Susen

“Kini, saya sihat seperti wanita lain!”

- Saya mengalami masalah datang bulan sejak remaja lagi. Haid saya tidak teratur. Setahun hanya 2 atau 3 kali sahaja. Tetapi, semenjak diperkenalkan SUSEN oleh adik saya, masalah dalaman saya telah dapat diatasi. Kini setiap bulan saya mengalami kedatangan haid dan saya kini normal seperti wanita lain.
Puan Nazha, 30 tahun, Ampang.

“Kini saya sudah mengandung!”

Saya amat kagum dengan kehebatan herba tuala wanita Susen. Sebelum ini saya mengalami masalah senggugut tetapi kini tiada lagi. Saya amat menyukai produk ini kerana saya berasa amat selesa, nyaman dan yang paling penting produk ini selamat dan telah membantu kebersihan dalaman saya. Ketulan darah yang banyak telah keluar pada haid saya yang pertama selepas menggunakan produk ini dan terus membantu masalah senggugut saya yang serius. Saya amat yakin bahawa produk ini juga telah membantu perjalanan hormon dan darah saya, yang mana sekarang saya telah disahkan 2 bulan mengandung setelah menunggu selama lebih kurang 4 tahun. Saya amat gembira dengan diri saya sekarang dan terima kasih kepada tuala wanita herba berubat Susen!

Puan Sahiza Sahil, Kuala Lumpur.


Puan Nurulizzah Mohamed, Kuala Lumpur.
” Tiada Masalah Haid Lagi “

Saya mengalami masalah ketidakseimbangan hormon setelah mengambil satu kaedah merancang keluarga, yang mana kedatangan haid saya terganggu. Di samping itu, saya turut mengalami masalah keputihan yang banyak sehingga warna keputihan yang keluar berubah-ubah, dan saya berada dalam keadaan yang tidak selesa.Setelah mencuba pantiliner Susen, masalah keputihan saya telah berjaya dibantu, tiada lagi bau-bau kurang enak dan masalah kegatalan. Kesan yang amat menggembirakan saya adalah seminggu selepas itu, saya telah datang haid. Mulai deripada saat itu, kedatangan haid yang selama ini tidak teratur dan hingga sekarang saya dapat haid tiap-tiap bulan.Pantiliner dan tuala wanita Susen juga membuatkan saya amat selesa kerana saya sentiasa berada dalam keadaan bersih, segar dan tiada bau yang menghantui kaum wanita, walaupun semasa tidak didatangi haid. Herba hebat ini juga turut menguatkan dan mengetatkan rahim.

Puan Norli, 47 tahun, Seremban.
“Kini saya sudah mengandung!”

Saya telah menunggu hampir lima tahun untuk mendapatkan cahaya mata. Pelbagai cara telah diusahakan termasuk berbelanja puluhan ribu ringgit di hospital pakar, tetapi masih gagal. Alhamdulillah, 3 bulan selepas mengenali SUSEN, segalanya berubah. Saya baru sahaja melahirkan seorang bayi lelaki yang begitu comel sekali. Hidup saya begitu bererti kini.

Testimonial 1

Setiap kali saya melalui hari – hari yang sukar, saya sering menghadapi masalah pada hari pertama dangan aliran yang banyak
dan kehitaman. Emosi saya terganggu dengan ketidakselesaan itu, namun sejak saya menggunakan SUSEN saya dapat merasakan
keajaibannya. Saya rasa lebih selesa dan berpuashati dengan ciri-ciri kelebihan yang terdapat padanya. Feminin menjadi
bersih dan kering, hidup saya lebih riang dan ceria. Pn. Mastura , Handphone: 012-619 4556 , Ampang, Selangor

Testimonial 2

Saya mengalami masalah kelembapan yang serius di bahagian Feminin, Rakan saya mengesyorkan menggunkan Pantyliner, katanya ia
bertindak meresap segala kelembapan yang tidak baik untik kesihatan feminin. Pada awalnya timbul rasa tidak selesa (kegatalan)
tetapi saya teruskan juga kerana saya tahu ia adalah reaksi dari Tuala wanita berherba yang meresap segala kekotoran dari
dalam. Kini dalam masa seminggu saya dapat rasakan ianya kering dan amat selesa. Feminin terasa lebih rapat dan hubungan
diantara suami saya semakin intim. Pn. Asmida Mohd Nor , Handphone: 03 – 22408162 , Sentul, Kuala Lumpur

Testimonial 3

Setiap kali datang haid , seluruh anggota badan saya menjadi begitu tidak bermaya dan terpaksa mengambil cuti sakit atas
ketidakselesaan itu. Saya ditegur majikan dan mereka tidak memahami masalah yang saya alami.Saya mengamalkalkan menggunakan
SUSEN sanitary pad yang dikatakan dapat membantu saya.Alhamdullillah kita ketidakselesaan saya beransur ansur hilang dan saya
tidak lagi mengambil cuti sakit.TERIMA KASIH SUSEN. Pn Rozita Daud , handphone : 013 – 342 2056 , Setapak Indah , KualaLumpur


Nama : Hajah Elvi Sukaesih

Dalam Acara Pengajian dan arisan di rumah Hjah Elvi Sukaesih banyak peserta yg rata-rata ibu-ibu tertarik dengan dengan produk Susen dari segi manfaat dan kwalitas produknya.
Ini membuktikan produk Susen sangat bermanfaat dan bisa diterima ibu-ibu diseluruh tanah air


Nama : Tri iin Respatini K
Umur : 23 Tahun
Keluhan : keputihan, gatal-gatal, dan datang bulan tidak teratur


Sebelum menggunakan Susen : Sudah selama kurang lebih 5 tahun saya mengalami keputihan disertai gatal-gatal. Saya sudah berobat ke dokter dan minum obat tetapi tidak ada perubahan. Saya juga sudah mencoba minum jamu tradisional dari bermacam-macam merek, tetapi lagi-lagi tidak ada perubahan sama sekali. Di samping itu, datang bulan saya juga sangat tidak teratur, sampai-sampai bisa hanya sekali dalam 2 bulan. Setiap datang bulan pun, perut terasa sakit sekali, sehingga badan saya terasa lemas.
Setelah menggunakan Susen, selama kurang dari seminggu, keputihan berangsur-angsur hilang dan badan terasa segar. Saat ini keputihan saya sudah sembuh. Datang bulan saya pun menjadi teratur dan selalu tepat waktu, sakit perut pada saat datang bulan juga tidak terasa lagi. Sekarang datang bulan tidak mempengaruhi aktifitas saya sama sekali.


Nama : Mona Provitasari( Bandung )
Umur : 22 Tahun
Keluhan : keputihan dan nyeri – nyeri saat haid.


Sebelum menggunakan Susen : setiap haid terasa nyerih dihari pertama dan aroma darah yang tertinggal dipembalut biasanya mengeluarkan aroma yang tidak sedap. Terkadang timbul gatal-gatal jika tidak cepat-cepat ganti pembalut yang baru, dan setelah selesai haid muncul keputihan, bahkan sampai banyak yang membuat saya kawatir.

Setelah menggunakan Susen, selama kurang dari sebulan, terasa beda, ternyata susen tipis sekali seolah-olah tidak memakai pembalut,selain wangi herbal, juga dapat memberikan rasa nyaman dan dingin ketika di pakai, meski sedang banyak-bnyaknya. Dulu setiap selesai haid, muncul keputihan, sekarang sudah tidak lagi, semua permasalahannya sudah tidak saya rasakan, cukup menggunakan 1 pembalut saja dalam satu hari ketika mensruasi datang, dan untuk harian saya selalu gunakan pantiliner sebagai terapi serta menjaga kebersihan sejak dini.demi masa depan


Nama : Aneu Aprianti ( Bandung )
Umur : 21 Tahun
Keluhan : nyeri – nyeri badan, pegal – pegal pada saat haid.


Sebelum menggunakan Susen : setiap datang bulan badan saya terasa nyeri-nyeri, pegal-pegal, perut terasa sakit sekali, sehingga badan terasa lemas.Di samping itu, datang bulan saya sangat banyak, sampai-sampai bisa 3, 4 kali ganti pembalut dalam satu hari.
Setelah menggunakan Susen, selama kurang dari seminggu, semua permasalahan diatas sudah tidak saya rasakan lagi, saya pun hanya cukup menggunakan 1 pembalut saja dalam satu hari.dan aroma pembalut yang telah dipakai biasanya beraroma amis, berubah menjadi aroma herbal. Sekarang datang bulan tidak mempengaruhi aktifitas saya sama sekali.Sekarang seneng dec


Nama : Nur Komariah
Umur : 44 Tahun
Keluhan : Keputihan


Sebelum menggunakan Susen :Selama kurang lebih 8 bulan saya mengalami keputihan dan gangguan di rahim, perut terasa nyeri dan tidak enak. Saya merasa ada yang tidak beres dengan organ kewanitaan saya. Saya memang belum memeriksakan diri saya ke dokter karena saya merasa malu.
Setelah menggunakan Susen, selama 3 hari sudah terasa ada perubahan, keputihan berangsur-angsur hilang dan pada hari yang ke 7, keputihan saya sembuh total. Untuk gangguan di rahim dan perut, setelah pemakaian 10 hari keluar darah kotor berwarna hitam banyak sekali dan itu berlangsung selama 2 hari. Setelah itu, nyeri pada perut saya pun berangsur hilang. Dan sekarang ini, gangguan di rahim saya pun sudah sembuh total. Terima kasih Susen.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply